czarter

Wyprawa na czarter na Mazurach

Już od dawna próbowałam wybrać się na wakacje wraz ze znajomymi. Jednak ciągle komuś coś wypadało, aż w końcu zgraliśmy się i ruszyliśmy na tydzień na Mazury, aby wypocząć nad polskimi pięknymi jeziorami.

Czarter na Mazurach – wyjątkowy wyjazd

czarterDnia wyjazdu ze znajomymi na Mazury nie mogłam się doczekać, aż w końcu nadszedł. Po trzy godzinnej podróży samochodem w końcu dostaliśmy do krainy polskich jezior, które jest jedyna w swoim rodzaju i nie powtarzalna. Nasz wyjazd postanowiliśmy spędzić wyjątkowo, aby w wyjątkowy sposób naładować baterię. Tak więc postanowiliśmy postawić na czarter Mazury. Oczywiście jachty w tej części Polski są bardzo popularne, tak, więc z usługą czarter jachtów na Mazurach nie mieliśmy żadnych problemów. Wybraliśmy super ekskluzywny jacht, z zewnątrz wyglądał na mały, jednak gdy weszliśmy na niego był ogromny, oczywiście mowa tu o kajutach. Pływaliśmy od przystani do przystani, w sumie ja większość czasu spędziłam leżąc na burcie, gdyż przez cały czas wyjazdu towarzyszyła nam piękna słoneczna pogoda. Promienie słońca od rana do wieczora odbijały się od powierzchni wody, przez co podwójnie się opaliliśmy. Tydzień na jachcie miną mi bardzo szybko, jednak pomysł na czarter jachtów na Mazurach był bardzo udanym, dobrze, że się na to zdecydowaliśmy i nie zamieszkaliśmy w hotelu.

Wypad na Mazury, aby popływać na jachcie lub innej łódki, ja jak najbardziej polecam. Świeże powietrze, piękne krajobrazy dookoła, poza tym świetne zaplecze dla jachtów w portach, ja jestem bardzo zachwycona i na pewno tam wrócę.