Wykorzystanie liter przestrzennych

 

Kreatywna forma reklamy stwarza ogromne możliwości dotarcia do większego grona odbiorców. Np. w przestrzeni miejskiej bardzo szybko odczytywane są atrakcyjne reklamy dużych gabarytów, które na dodatek wyróżniają się jeszcze sposobem przekazu.

Przydatność liter przestrzennych w reklamie

litery przestrzenneNowoczesne środki marketingowe umożliwiają błyskawiczną identyfikację określonej marki czy asortymentu produktów. Nie bez znaczenia jest tutaj forma przekazu – również atrakcyjność wizualna. Charakterystyczną formą znakowania oraz reklamy są innowacyjne litery przestrzenne. Sprawdzają się doskonale przy identyfikowaniu dużych obiektów handlowych, siedziby producenta oraz innych miejsc z jakichś powodów strategicznych. Funkcjonalne litery przestrzenne wykonywane są z lekkiego styroduru albo z pleksi. Takie napisy ze styroduru malowane są przeważnie farbami akrylowymi, z reguły są to kolory związane w jakiś sposób z działalnością firmy lub z logotypem. W ten oto sposób, osoby będące uczestnikami ruchu ulicznego natychmiast kojarzą dany napis z konkretnym przedsiębiorstwem. Z kolei przestrzenne litery z pleksi wykonywane są w podstawowej matowej wersji lub z efektem błyszczącego szkła – wyglądają bardzo profesjonalnie i estetycznie. Na potrzeby niektórych projektów wykonywane są nawet litery przestrzenne ze stali nierdzewnej oraz z aluminium. Charakterystycznym elementem dla napisów przestrzennych jest podświetlenie LED, które dodatkowo podkreśla cały efekt.

Skuteczna reklama potrzebna jest w każdej branży. Przestrzenne formy stosowane w przestrzeni miejskiej stanowią bardzo oryginalny i nowoczesny przekaz, na który nie sposób nie zwrócić uwagi. Taki środek marketingowy preferowany jest już przez wiele firm, tym bardziej, że jest niedrogą inwestycją.