krówki z nadrukiem reklamowym

Krówki reklamowe

Krówki reklamowe, wyróżniające się w sposób zdecydowany logotypem lub hasłem reklamowym umieszczonym na papierku, to doskonały pomysł na wyróżnienie firmy i promowanie jej poprzez słodki upominek. Krówki z nadrukiem reklamowym są znakomitym nośnikiem, pozwalającym budować wizerunek przedsiębiorstwa i utrwalić markę wśród klientów.

Krówki z nadrukiem reklamowym

Dzieje się tak dzięki oddziaływaniu na kilka zmysłów jednocześnie: wzrok, dotyk, węch i smak. Przekaz reklamowy dzięki temu dociera do odbiorcy poprzez kilka bodźców, tym samym jest skuteczniejszy i pamiętany dłużej. Dodatkowo krówki z nadrukiem reklamowym to dla większości smak dzieciństwa i zabawy, wywołują więc pozytywne emocje i generują korzystne skojarzenia z przedsiębiorstwem. Krówki z logo firmy to świetny pomysłkrówki z nadrukiem reklamowym na słodki poczęstunek na targach, szkoleniach czy konferencji. Jest to praktyka bardzo często spotykana: słodkości wręczane przez hostessy mogą wyróżnić konkretne stoisko spośród ogromu innych i sprawić, że przedsiębiorstwo zostanie zapamiętane przez potencjalnego kontrahenta. Cukierki w estetycznie zadrukowanych papierkach wspaniale dopełnią też całości wystroju na firmowym spotkaniu, uzupełnią paczki świąteczne, wręczone podczas rozmów i negocjacji pozostawią miłe wrażenie. Krówki są lubiane przez starszych i młodszych – nie trzeba się więc szczególnie wysilać, by trafić w każdy gust. Krówki reklamowe producent oferuje pod konkretne zamówienie, dlatego też dostarczane są zawsze świeże. Świadczy o tym charakterystyczna ciągutkowa konsystencja. Masa mleczna, z której powstają krówki krystalizuje się w miarę upływu czasu: stopniowo przechodzi z półpłynnej w kruchą. Jest to proces naturalny. Wyjątkowy smak oraz estetyczna, spersonalizowana etykieta sprawiają, że krówki są świetnym uzupełnieniem identyfikacji wizualnej firmy. Ponadto na pewno przyciągniemy w ten sposób uwagę, a w dzisiejszym świecie pozwolić się zapamiętać – to klucz do sukcesu. Przy okazji jest to subtelna, nieagresywna i pozytywnie odbierana forma reklamy. Dodatkowym atutem jest stosunkowo niska w stosunku do planowanych efektów cena.