balony

Czy balony mogą być najlepszą formą reklamy?

Ulotki reklamowe są znane i stosowane przez wiele firm od lat. Stopniowo ta metoda promocji była udoskonalana i oprócz zamieszczania ważnych informacji zaczęto stawiać także na przyciągającą oko grafikę.

Nadruki na balonach skuteczniejsze od ulotek?

reklama pneumatycznaNiemniej dziś, kiedy już mamy przesyt wszelkich reklam, trudno za pomocą ulotki zatrzymać uwagę klienta. Zazwyczaj nawet nie spojrzy on na otrzymany druk. Wiele ulotek ląduje na śmietniku lub głęboko w szufladzie. te ze skrzynek pocztowych także są niemal automatycznie wyrzucane do śmietnika. Skuteczność tego sposobu spadła, ale nadal jest na tyle skuteczna, ze się ją stosuje. Warto też swego klienta czymś zaskoczyć. To coś powinno być kolorowe i przyciągające oczy. Przykładem są balony reklamowe z nadrukowanym logo czy hasłem. Balony pneumatyczne to jedna z nowocześniejszych form reklamy. jej potencjał kryje się w tym, że balonu nie da się schować do kieszeni i o nim zapomnieć. Ten sposób promocji nie jest jeszcze aż tak często stosowany, by zniechęcić klienta, a ponadto nadruki na balonach są atrakcyjniejsze, ponieważ trudno nie zwrócić uwagi na coś, co unosi się w powietrzu na kolorowej powierzchni. Balony z nadrukiem są także lubiane przez dzieci i nawet przez wzgląd na to, często klienci sami wyciągają po nie ręce.

Czy tak dzieje się w przypadku ulotek? Raczej nie, chyba, że ktoś jest bardzo zainteresowany tematem. Niech wiec kolorowy i wesoły balon buduje dobre skojarzenia z naszą firmą w głowach osób, które dostaną od nas taki prezent.